Connect
Ne azt teljesítsd, amit kérek, hanem azt, amire vágyom!
English
Connect

Rólunk

A Connect a HSH Consultancy egyedi, teljeskörű Ügyfélélmény tanácsadásra épített márkája. Az Ügyfélélmény specialistái vagyunk, amely elsődleges szenvedélyünk az üzleti és menedzsment tanácsadás mellett.

Hoffer Beáta




Mi az ügyfélélmény?

Az Ügyfélélmény azaz CX az angol “Customer Experience” kifejezés nemzetközileg használt rövidítése. A CX az ügyfél és a vállalat között létrejövő összes interakciót magában foglalja, a teljes Ügyfélélményt a vállalat, annak termékei, s szolgáltatásai kapcsán szerzett tapasztalatok, érzések és élmények határozzák meg. Kutatások igazolják, hogy az adott vállalattal kapcsolatban pozitív élményt szerző ügyfél sokkal nagyobb valószínűséggel válik visszatérő, vagy méginkább lojális és elkötelezett vásárlóvá.
Az ügyfél elvárása az, hogy a vállalattal kapcsolatos minden interakcióban a lehető legjobb élményt kapja!

Napjainkban az ügyfélelvárások az egekig nőnek, a szájreklám pedig rakéta sebességgel terjed, az egyre öntudatosabb vásárlók könnyedén, szinte percek alatt választanak vagy váltanak szolgáltatót. A kiemelkedő és egyedi értékajánlat folyamatos kihívás szinte valamennyi vállalat számára. Ebben a kiélezett versenykörnyezetben nem lehet tartósan olyan terméket kínálni, amelyhez nem társul kiemelkedő, a magas szintű ügyfél elvárásokhoz igazodni tudó ügyfél kiszolgálás. A siker egyik jól kipróbált eszköze az Ügyfélélmény koncepció, amely széles eszköztárával és módszereivel segít a kitűzött cél elérésében.

Miért érdemes az Ügyfélélmény koncepciót alkalmazni?

A kiskereskedelemben végzett felmérések szerint a bevételek jelentős része köthető a vállalat ügyfélszerzési, ügyfélmegtartási és termékfejlesztési erőfeszítéseihez. A vállalattal kapcsolatos élményt ugyanakkor a tudatosan alkalmazott érzelmi ráhatás irányítja és ez több, mint 50%-ában erősíti az ügyfelek vásárlási szándékát. A vásárló úgy válik elkötelezetté, hogy érzelmileg kötődik egy általa vásárolt vagy használt termékhez és fel is tudja idézni a vásárlás, vagy a használat alatti pozitív élményszerzést. A legtöbb vállalat növekedésének zálogául az új ügyfélszerzést tekinti, ám az igazán előrelátó vállalatok jóval nagyobb hangsúlyt fektetnek meglévő ügyfeleik megtartására, s a vállalattal kapcsolatos élményeik gazdagítására.

Kutatások támasztják alá hogy:

A figyelem hiányát az ügyfelek előbb, vagy utóbb érzékelik és távoznak. Ezért szükséges a kötődés erősítése nap, mint nap…

Ahogyan mi Önökkel dolgozunk

Több éves szakmai tapasztalattal igyekszünk Önöknek üzleti célkitűzéseikhez leginkább igazodó pragmatikus megoldásokat kidolgozni és megvalósítani. Projekt működésünk során az értékteremtés az elsődleges szempont, így garantálva Ügyfeleink számára a kiváló minőséget és a jól hasznosítható eredményeket. E cél érdekében az alábbi Ügyfélélmény projekt lépéseket követjük:

1. Probléma beazonosítás
Probléma definíció
A vállalati üzleti igények Ügyfélélmény célokká alakítása
Akcióterv felállítása

2. Elemzés
Adatgyűjtés
Adatelemzés és viszonyítási alap meghatározás

3. Dizájn
Eredmények értelmezése
Az Ügyfélélmény célok üzleti akciókká alakítása
Ügyfélélmény oktatási programok

4. Mérés, utánkövetés
Utánkövetési terv felállítása
Teljesítménymérési mutatószámok és vezetői riportok kidolgozása



Kapcsolat

Felkeltettük érdeklődését?
Lépjen kapcsolatba a Connecttel és 24 órán belül válaszolunk!

script email form
új kép
referral form sample

Írja be a captcha kódot




Rólunk | Tanácsadás | Partnereink | Kapcsolat



@ HSH Consultancy 2018. Minden jog fenntartva.